Problem att hamna på rätt inlägg

Om själva Forum. Personalen försöker svara på alla frågor.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Om själva Forum. Personalen försöker svara på alla frågor.
Allmänna forumregler

Problem att hamna på rätt inlägg

Inläggav ADDE » ons 28 mar, 2018 9:23

Hejsan! Jag har på senare tid fått problem att jag inte kommer direkt in på första olästa inlägg i trådarna om Framtida pendeltågstrafik i Storstockholm och Roslagsbanan via Odenplan till T-Centralen. När jag trycker på "Nya olästa inlägg"-symbolen så hamnar jag inte ens på rätt sida, utan högst upp på några sidor bakåt, och får bläddra mig fram själv...

Är det några andra som får samma problem? Verkar inte uppstå för mig på andra trådar.
www.SummerADDE.se - Min största youtube-kanal! - Nej till gul linje Odenplan-Solna - Ja till spårväg 3.

Sitter ibland på min jobbdator som har engelsk ordlista som rättstavar. Så ibland försvinner prickarna!
Användarvisningsbild
ADDE

Re: Problem att hamna på rätt inlägg

Inläggav LÅ1 » ons 28 mar, 2018 9:30

Känner igen det precis. Problemet dök upp samtidig som en forummedlem försvann!
Bli blodgivare - Ge blod !
LÅ1

Inläggav Enceladus » ons 28 mar, 2018 9:32

Det borde vara raderade inlägg som ställer till det. I vissa trådar finns sådana, i andra inte.
Enceladus

Inläggav ADDE » ons 28 mar, 2018 9:56

Enceladus skrev:Det borde vara raderade inlägg som ställer till det. I vissa trådar finns sådana, i andra inte.

Hmm, kan vara det. tänkte inte på kopplingen mellan raderade inlägg och att man hamnar fel.
www.SummerADDE.se - Min största youtube-kanal! - Nej till gul linje Odenplan-Solna - Ja till spårväg 3.

Sitter ibland på min jobbdator som har engelsk ordlista som rättstavar. Så ibland försvinner prickarna!
Användarvisningsbild
ADDE

Återgå till Frågor, kommentarer och förslag