Tänkte introducera mig lite här.
De senaste veckorna har jag aktivt börjat att städa bort spam på forumet, och det handlar än så länge om riktigt spam från användare som fulregistrerar, inte de normala användarna och deras inlägg. Tidigare har jag haft tillgång till forumets adminsitration men egentligen inte gjort något. Just nu gör jag alltså ingen moderering men det är möjligt att jag kommer att få den rollen så småningom, och då kommer jag att vara rätt hård mot inlägg som inte följer reglerna.
Jag försöker hålla koll på fulregistreringarna med jämna mellanrum, och om det är så att det dyker upp spam så gör gärna en anmälan som vanligt. Vid svårartade eller akuta fall så går det bra att maila mig direkt på odd

I vanliga fall arbetar jag på Arrivas IT-avdelning, och då och då upprätthåller jag förar- och trafikledarkompetens. Jag har varit i branschen i över 20 år och har en bakgrund både i spårvägen och på tuben. Som ibland väl insatt i saker som händer i branschen så är det inte alltid det är lämpligt att lämna ut information i alla lägen, och det hoppas jag att ni respekterar och förstår.
Frågor på det?