Claes Thure Moberg skrev:En hiss för pälsklädda lyxkärringar som inte ids gå uppför backarna till Mosebacke.
Den enda "pälsklädda lyxkärringen på Mosebacke" jag isåfall kan komma på, är isåfall Jonas Gardell...

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Claes Thure Moberg skrev:En hiss för pälsklädda lyxkärringar som inte ids gå uppför backarna till Mosebacke.
roggek skrev:Claes Thure Moberg skrev:En hiss för pälsklädda lyxkärringar som inte ids gå uppför backarna till Mosebacke.
Den enda "pälsklädda lyxkärringen på Mosebacke" jag isåfall kan komma på, är isåfall Jonas Gardell...
LÅ1 skrev:roggek skrev:Claes Thure Moberg skrev:En hiss för pälsklädda lyxkärringar som inte ids gå uppför backarna till Mosebacke.
Han bor väl på nästa berg, närmare Danviken.
roggek skrev:Offtopic, åter till hissen...
Anders Hanquist skrev:Det hade naturligtvis varit bättre att starta en ny tråd med en annan rubrik än att leta upp en tre år gammal med inaktuell rubrik!
LÅ1 skrev:Anders Hanquist skrev:Det hade naturligtvis varit bättre att starta en ny tråd med en annan rubrik än att leta upp en tre år gammal med inaktuell rubrik!
Vad jag önskat var att jag, som tidigare, kunde ändrat startinlägget och därmed lägga till något i rubriken. För nyheten nu hänger ju ihop med att hissen var hotad!
Men jag förstår synpunkten. Men har man något intresse av Katarinahissen så läser man nog nya inlägg i tråden ändå!
Bäst hade nog varit att starta en ny tråd, och samtidigt avslutat denna tråd med en länk till den nya.
Återgå till Övrig kollektivtrafik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst