Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Visa bilder på övrig kollektivtrafik, som fjärrtågstrafik eller regiontrafik på järnväg eller med buss. Ej reguljär lokaltrafik.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på övrig kollektivtrafik, som fjärrtågstrafik eller regiontrafik på järnväg eller med buss. Ej reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler

Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Inläggav Sparkfot » ons 15 apr, 2009 23:58

Samt en gammal stad som gårdagens regionaltåg precis susar förbi.
Bild
Kommentarer mottages gärna..
Senast redigerad av Sparkfot tor 16 apr, 2009 14:36, redigerad totalt 1 gång.
Sparkfot

Re: Ett blått kryss,två kyrkor och ett slott.

Inläggav daniel_s » tor 16 apr, 2009 0:16

Det var en fint komponerad bild! Men rubriken i kombination med texten ger mig huvudbry; "blått kryss" syftar väl på loket, och jag hoppas att tåget inte susar förbi sitt eget lok!
daniel_s

Inläggav Sparkfot » tor 16 apr, 2009 0:22

daniel_s skrev:Det var en fint komponerad bild! Men rubriken i kombination med texten ger mig huvudbry; "blått kryss" syftar väl på loket, och jag hoppas att tåget inte susar förbi sitt eget lok!

Tack för det :)
Jag förstår hur du tänker angående rubriken men är för trött för att komma på en ändring av den så jag sover på saken men du får gärna komma med förslag hur du hade velat forumlera rubriken. :wink:
Sparkfot

Inläggav daniel_s » tor 16 apr, 2009 14:11

Sparkfot skrev:
daniel_s skrev:Det var en fint komponerad bild! Men rubriken i kombination med texten ger mig huvudbry; "blått kryss" syftar väl på loket, och jag hoppas att tåget inte susar förbi sitt eget lok!

Jag förstår hur du tänker angående rubriken men är för trött för att komma på en ändring av den så jag sover på saken men du får gärna komma med förslag hur du hade velat forumlera rubriken. :wink:

Rubriken skulle jag inte ändra på men däremot skulle jag kanske göra en justering i texten så att det blir "(Ett blått kryss, två kyrkor och ett slott) samt en gammal stad som gårdagens regionaltåg precis susar förbi" :D
daniel_s

Inläggav Sparkfot » tor 16 apr, 2009 14:37

daniel_s skrev:
Sparkfot skrev:

Rubriken skulle jag inte ändra på men däremot skulle jag kanske göra en justering i texten så att det blir "(Ett blått kryss, två kyrkor och ett slott) samt en gammal stad som gårdagens regionaltåg precis susar förbi" :D

Sådär då var det kirrat- :wink:
Sparkfot

Återgå till Övrig kollektivtrafik (bilder)